Hybrid VET Teacher Competence Test
Drogi Nauczycielu/Edukatorze kształcenia zawodowego
Witamy na stronie z pilotażowym badaniem kompetencji nauczyciela kształcenia zawodowego, prowadzącego zajęcia w formie hybrydowej. Hybrydowe środowisko edukacyjne oznacza, że niektórzy uczniowie otrzymują instrukcje w klasie, osobiście, podczas gdy inni otrzymują w tym samym czasie instrukcje poza salą lekcyjną, online.
Naszą akcję wspiera Komisja Europejska w ramach programu ERASMUS+. Projekt prowadzony jest przez Polską Fundację Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego „OIC Poland” (koordynator projektu) w partnerstwie z: İnstituto Politécnico de Santarém (Portugalia), PROGRESS Kalińska, Talik spółka jawna (Polska), G.G. Eurosuccess Consulting Limited (Cypr), Antalya İl Milli Eğitim Müdürlüğü (Turcja) i C.M. Skoulidi & Sia E.E. (Grecja).
Państwa odpowiedzi pozwolą nam opracować ostateczną wersję testu diagnozującego kompetencje nauczyciela kształcenia zawodowego prowadzącego zajęcia w formie hybrydowej. Prosimy o pomoc i szczere odpowiedzi na szereg pytań. Na podstawie zbiorczych wyników ankiety przeprowadzonej wśród kilkuset nauczycieli/ edukatorów kształcenia zawodowego z różnych krajów Europy, już za kilka miesięcy będziemy mogli zaoferować bezpłatne narzędzie diagnostyczne, które określi poziom kompetencji niezbędnych do prowadzenia lekcji w szkole w formie hybrydowej w kształceniu zawodowym.
Dziękujemy za pomoc.
Przewidywany czas badania wynosi 20 minut.
Zespół projektowy hVET
Zaloguj się z wykorzystaniem tokena
Token